فروشگاه رنو راغبی

فروشگاه لوازم یدکی رنو راغبی
لوازم یدکی رنو راغبی توانسته با بیش از دو دهه فعالیت در امر پخش قطعات اصلی رنو در مدل های مختلف ، سهم بزرگی در این بازار داشته باشد . رنو راغبی همیشه سعی کرده است تا به صورت 100 درصد ، قطعات را به صورت اصل و با قیمت مناسب و ارزان به مشتریان خود رائه کند . مشتریان عزیز هنگام خرید از فروشگاه راغبی مطمئند هستند که لوازم یدکی خودروی رنوی خود را با بهترین کیفیت دریافت خواهد کرد .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تفاوت‌های اصلی بین خودرو رنو کولیوس طرح جدید و قدیم عبارت‌اند از:

طراحی خارجی: کولیوس طرح جدید دارای طراحی بیضوی و جزئیات بیشتر در ارتفاع خودرو است. در حالی که کولیوس طرح قدیم داشتن یک طراحی بیضوی که بیانگر شق و شکست از نظر ظاهری بود.

طراحی داخلی: در کولیوس طرح جدید از مواد با کیفیت بالا برای صندلی‌ها و سایر جزئیات داخلی استفاده شده است. در مقابل، کولیوس طرح قدیم از مواد قدیمی‌تر و کیفیت پایین‌تر استفاده می‌کرد.

امکانات و تکنولوژی: کولیوس طرح جدید دارای امکانات بیشتری مانند صفحه نمایش لمسی بزرگ، سیستم ناوبری مدرن و کنترل‌های بیشتر برای راننده است. اما کولیوس طرح قدیم دارای تکنولوژی‌های کمتری بود.

رانندگی و کنترل: کولیوس طرح جدید دارای سیستم‌های بهبود یافته تعلیق و رانندگی دقیق تر است. در حالی که کولیوس طرح قدیم از سیستم‌های کنترل و تعلیق کمتری استفاده می‌کرد.

موتور: کولیوس طرح جدید دارای موتورهای پیشرفته‌تری است که عملکرد بهتری را فراهم می‌کنند. در حالی که کولیوس طرح قدیم دارای موتورهای کمتر قدرتمندتر بود.

هزینه: به طور کلی، کولیوس طرح جدید بیشترین قیمت را دارد زیرا دارای تکنولوژی‌ها و امکانات بیشتری است. در حالی که کولیوس طرح قدیم معمولاً ارزان‌تر بود.

به طور کلی، نسل کولیوس جزو خودروهای سدان کمپکت فرانسوی است که توسط شرکت خودروسازی رنو تولید می‌شود. یک طراحی مدرن و ویژگی‌های کیفیت ساخت قوی، همراه با قابلیت های پیشرفته و فناوری های جدید این خودرو را در بین مشتریان محبوب کرده است. با توجه به بازوبندی سابقه طولانی شرکت رنو در صنعت خودروسازی، انتظار می‌رود که خودرو رنو کولیوس طرح جدید نیز برخی از مزایا و بهبودهای جدید را در مقایسه با نسل قبلی خود داشته باشد.

کولیوس نسل دوم (۲۰۱۶–اکنون)

کولیوس چه خودرویی است؟

 
 

 

 

  • ۰۲/۰۶/۱۹
  • حانیه یوسف نیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی